راموس: رابطه ام با بنیتز درست شده است؛ پاریس را با خوشحالی ترک می کنیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس: رابطه ام با بنیتز درست شده است؛ پاریس را با خوشحالی ترک می کنیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس: رابطه ام با بنیتز درست شده است؛ پاریس را با خوشحالی ترک می کنیم

سرخیو راموس بعد از تساوی 0-0 مقابل پاریسن ژرمن اظهار داشت که تیم پر از مصدوم رئال مادرید می تواند از این یک امتیاز راضی باشد.

طـرفداری- رئال مادرید که در پارک دو پرنس تعدادی از ستاره های خود از جمله بیل، بنزما، کواچیچ و هامس رودریگز را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، در نهایت با نمایشی قابل قبول موفق به کسب یک امتیاز خارج از خانه شد تا با تفاضل گل بهتر صدرنشین باقی بماند.

به گزارش Goal، راموس، کاپیتان لوس بلانکوس در پایان بازی گفت:

ما اینجا را با خوشحالی ترک می کنیم چرا که می دانیم چطور باید رقابت کنیم. شاید کمی در مقابل دروازه دقت کافی را نداشتیم اما اینجا را به خاطر کسب یک امتیاز در ورزشگاهی سخت با خوشحالی ترک می کنیم. بدیهی است که در حال حاضر در بهترین فرم خود قرار ندارم چرا که بازیکنان زیادی غایب هستند، اما باید رو به جلو نگاه کنیم.

این مدافع 29 ساله در مورد رابطه خود با بنیتز هم گفت:

همه چیز با بنیتز درست شده است. ما روز بعد از آخرین اظهارات من با هم صحبت کردیم. من یک عقیده دارم و او هم عقیده خود را دارد، اما در پایان همه اینها باعث بهبود رابطه ما شده است. بالاخره مربی و بازیکن باید صحبت کنند - این چیزی است که رابطه را تحکیم می بخشد. همه چیز با بنیتز کاملاً روشن و شفاف است.

راموس که اولین بازی خود بعد از مصدومیت شانه را مقابل پاریسن ژرمن انجام می داد، در این مورد افزود:

همیشه ریسک وجود دارد. در این نوع بازی ها فراموش کردن درد مهم است - من اولین کسی هستم که خود را برای خدمت کردن به تیم آماده می کنم، به خصوص با تمام مصدومانی که داشتیم. در 15 دقیقه پایانی احساس ناراحتی می کردم؛ کمی ناراحت بودم چرا که این مصدومیتی است که درمان آن به کمی زمان نیاز دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 16:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.